Jak získat PN, magie, dovednosti atd. - JINAK
Nemáte dostatek PN a chcete si je vydělat, nebo spíše novou magii či dovednosti? V tom případě je tohle přesně pro tebe.
Můžeš získat:
♦ PN
♦ Magii
♦ % k dovednostem
♦ mazlíčka
PN
Pokud chceš získat PN, musíš splnit jeden z 5 úkolů - podkovy naděje se dají vydělat příběhem jen pětkrát. Za každý úkol je 50 PN, tudíž si můžete za 5 úkolů vydělat 250 PN, což je docela lákavé, že?
PODMÍNKY: Aktivita, více než dva týdny ve hře, znalosti hry
1. úkol
Říká se, že v Poušti zkázy žije jistý had, který každým se rokem doplazí až někam k jezeru radosti, pije jeho vodu a tím mu ubírá na magii a kouzech, kterými toto jezero přímo oplívá. Tvým úkolem je hada zabít, zahnat nebo ho donutit, aby jezero neohrožoval. Ale pozor! Tento had ubírá magii nejen jezeru! Pokud vás kusne, můžete upadnout do hlubokého bezvědomí, nebo ztratit magii! Vychází se z tábora.
2. úkol
Je léto, přesto všude padají malé vločky sněhu, všude je bílo a mráz. Co se děje? Říká se, že zimu působí něco, co je v okolí lesa magie. Je to pravda? Nebo svět dospěl k soudnému dni? Tvým úkolem je najít to, co zimu dělá a co nejrychleji to zničit - jinak se náš svět zbortí. Zas vycházíte z tábora
3. úkol
Jeden člen stáda naprosto ztratil vědomí a většina koní tvrdí, že už se nikdy neprobere. Jenže tohle je tvůj kamarád! Musíš ho nějak vyléčit a to rostlinou jménem "Salmanlea". Ale pozor! Rostlina je živá. Když ji moc nešetrně utrhneš nebo s ní nebudeš zacházet podle jejího gusta, může tě svým pohyblivým stonkem omotat a je známo, že nějakého koně už i uškrtila!
4. úkol
Hluboko v lese Zrzavých veverek se ukrývá dívka, která utekla lovcům, protože nemohla snášet jejich chování. Měla koně ráda. Jenže nikdo ze stáda o ní neví. I ty ji v lese potkáš, ošklivě zraněnou medvědem. Ale dívka se bude bránit a je dost jisté, že medvěd krouží ještě kolem. Pomůžeš dívce, nebo nebudeš ryskovat, že je to lovec a pošle na tebe tu bantu krvelačných chlapů? Jen si vzpomeň, Wener styk s lovci zásadně nepodporuje!
Tvým úkolem je tedy se rozhodnout mezi milostí či poslouchání zákona koní. Vyjít můžeš, kde chceš.
5. úkol
Tentokrát budeš zachraňovat celé území. Lovci to totiž už nemohou vydržet. Za pár týdnů dorazí posila. Není samotná. Má se sebou bagry a různé přístroje na vymýcení lesa. Chtějí rozšířit své pozemky, co nejlépe na území postavit nějaký stroj pro jejich prospěch, nebo velké budovy - lovcům už nestačí malé budky jako jejich obydlí. Dokážeš je zastavit a zachránit tak nejen svůj život?
Dovednosti
Chtěl bys mít větší dovednosti? Jsi tady správně. Za každý z 4 úkolů získáš 5%, které můžeš přidělit ke svým dovednostem. To znamená, že splněním všech 4 úkolů získáš 20% dovedností!
PODMÍNKY: Aktivita, více než dva týdny ve hře, znalost stáda a území
1. úkol
Když půjdeš po toku potoku Rien, na jednom malém stromě má hnízdo modravý pták. Je nebesky modrý, ocas má červený. Vždy ráno jeho zpěv uchvátí několik rostlin. Takhle by mohla odumřít všechna příroda na území! Pták je začarován jakýmsi kouzlem. Zlom ho, aby se vše vrátilo do svých kolejí. Ale pozor! Pokud ptákovi nějak ublížíš, kouzlo tě postihne taky - na tvůj hlas bude ozvěnou jen pomalé usychání rostlin kolem tebe.
2. úkol
Jezero See liebende seele se zbarvilo podivně do ruda. Vypadá to jako něčí krev... Koho je? A proč zrovna u jezera zamilovaných? Dá se to nějak rozumě vysvětlit? Nebo černá magie opravdu existuje...?
Tvým úkolem je vyřešit "záhadu".
3. úkol
Lovci vytvořili novou zbraň, která koně nejen najde - ale i sama zabije. Zatím je na světě jen jedna, schovaná v kanceláři hlavního vůdce a čeká na to, až bude moct být naklonována. Pokud se ďábelský plán lovců zdaří, můžete zemřít každou sekundu.
Vaším úkolem je zničit zbraň.
4. úkol
Někde za územím stáda žije posvátné zvíře. Vaším úkolem je ho najít a přinést vůdci stáda důkaz, že ho opravdu viděl. Doupě zvířete by se mělo nacházet někde na jihu od našeho území.
Magie
Hodila by se ti další magie...? Zde máš dva úkoly (tudíž můžeš získat až 2 magie) Budout tu poněkud těžší úkoly. :)
PODMÍNKY: Aktivita, min. měsíc ve hře, rozsáhlá zanalost území a stada jako celku
1. úkol
Kolují tu pověsti o zámku jménem "Diamont". Je celý z diamantů a střeží ho velký, zlatý drak. Uprostřed zámku je truhlice se zlaťáky - každý zlaťák má hodnotu 5 PN. Tvým úkolem je vyhledat zámek, který může být i za hranicemi území, proklouznout mezi drakem a vzít jeden zlaťák. Pokud takto učiníte, za sebraný zlaťák dostanete 5 PN. Pokud seberete více než jednu minci, drak vás nepustí zpět a vy budete uvězněni v zámku do té doby, dokud přebývající mince nevrátíte.
2. úkol
Kdysi na území stáda žilo jiné stádo. Bylo mnohem, ale mnohem větší než to naše. Jednou, z neznámého důvodu území opustilo a nechalo ho pusté. Poté ho našlo naše stádo. Jenže dnes se majitelé území vrací a chtějí ho zpět. Jak zabránit nerovné válce mezi stády? Jenže proč stádo území opustilo? To se začíná projevovat tehdy, když cizí stádo vstoupí na půdu lasa magie - země se začne třást. Vůdce cizího stáda se pak přizná, že byli prokleti démonem. Jak se démona zbavit a zároveň se domluvit s cizím stádem, aby území přenechalo nám?
Tvým úkolem je nějak se domluvit na tom, aby cizí stádo území opustilo. A také musíš vyhnat démona.
Mazlíček
Chtěl bys mazlíčka, ale nejsi si jistý, že by sis na něj našetřil PN? Tak napiš příběh, a můžeš ho mít! Můžeš si vybrat ze dvou úkolů, ale můžeš splnit pouze jeden, tudíž mít pouze jednoho mazlíčka. Podmínkou je, aby vás při plnění úkolu budouci mazlíček sledoval, nebo abyste se s ním seznámili. Nebo může být toto zvířátko řešením celého úkolu! Fantasie nezná hranice, mazlíčka do příběhu zapojte, jak chcete.
PODMÍNKY: Aktivita, min. 2 měsíce ve hře, velmi rozsáhlé znalosti všeho ve hře i mimo ni.
1. úkol
Daleko na Arktidě žije stádo velmi ohrožených živočichů. Tvým úkolem je nějak se na Arktidu dostat (ne, doufám, že nepoběžíte! :/) a živočichy nějakým způsobem ochránit před vymřením. A co je vlastně loví, nebo co způsobilo ohrožení jejich druhu? Vypátrej to a také zachraň živočichy tam žijící...! Ale to ještě nekončí. Z Arktidy není cesty zpět, protože právě napadlo pět metrů sněhu a ty nemáš nic, čím by ses dostal zpět na území stáda. Jak to vyřešíš?
2. úkol
Nedaleko za hranicemi je zvířecí útulek. Náhodou se tam vypravíš a zjistíš, jak zvířata týrají. Jsou zavřeni v malých klecích a nedostávají jídlo. Útulek ale hlídá pět psů, kteří byli také týráni, ale zároveň cvičeni pro krvelačnost a zabíjení. Asi pro ně není cesty zpět... Asi se už nepolepší... Ale proč majitelé útulku zvířata v něm tak chrání a dokonce civičí psy, aby ho hlídali?
Tvým úkolem je zjistit, proč tolik ochrany a hlídání a také musíš propustit všechny týraná zvířata na svobodu.
PROSÍM, POJĎ SE JEŠTĚ KOUKNOUT O TÉMA DOLŮ! DŮLEŽITÉ!!!
Legenda
♣ Příběh musí dávat smysl. Věty jako: Byl jsem v táboře, rozběhl jsem se a byl za hranicemi. - já nebudu tolerovat.
♣ Příběh musí mít více jak 10 řádků.
♣ Pokud splňuješ podmínky a chceš mít mazlíčka, nejdřív musíš udělat alespoň jeden úkol z každého tématu, takže ne, že hned půjdeš na mazlíčka, nejdříve alespoň jeden úkol na PN, potom na dovednosti, magii a potom až na mazlíčka.
♣ Zkus do toho vložit kapku snahy a zkontroluj si to po sobě. Můžeš tam mít hrubky.
♣ Vyhnanci a tuláci plní úkoly jen sami pro sebe, nic nepřináší vůdci atd.